Bereken je besparing met onze calculator! →
Flexibel
Snel
Betrouwbaar

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.

Ik heb een strafportokaartje ontvangen, wat moeten wij hiermee doen?

Deze mag u in een envelop doen en mee retour geven aan onze chauffeur. T.a.v. de Klantenservice.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van een pakket of aangetekende brief?

Onze tarieven voor post kunt u hier vinden, onze tarieven voor pakketten kunt u hier vinden.

Wat is de maximale afmeting en het maximaal gewicht van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket die u bij Intrapost kunt aanbieden zijn: 176cm bij 78cm bij 58cm. Het maximale gewicht wat u bij Intrapost kunt aanbieden is: 23 kilo.

Waar kan ik mijn zendingen terug vinden in de klantlogin?

Al uw pakketten/aangetekende brieven kunt u terugvinden onder het kopje zoeken > pakketten/aangetekende brieven. Aan de hand van de postcode kunt u de zending opzoeken.

Moeten pakketten/aangetekende zendingen ook op de dag-post orderbon vermeld worden?

Nee, deze hoeft u niet aan te geven op de dag-post orderbon.

Zijn er nog openstaande vacatures?

Voor al onze openstaande vacatures willen wij u doorverwijzen naar onze pagina Werken bij of Indeed.nl. Indien hier geen vacatures op staan kunt uw te allen tijde een open sollicitatie sturen via deze pagina of uw CV + motivatie mailen naar klantenservice@intrapost.nl.

Mijn buitenlandse zending heeft al enkele dagen de status verwerkt, hoe kan dit?

Zendingen naar het buitenland krijgen in de meeste gevallen een omnummering. De omnummering is alleen zichtbaar voor de vervoerder, deze kunnen wij voor u opvragen. Graag ontvangen wij hiervoor een mail met de pakketinformatie, bijvoorbeeld VZ-code of track en trace.

Ik heb een partij, hoe moet ik dit aanmelden?

Deze kunt u aanmelden via uw klantlogin onder het kopje aanmelden > partijenpost. Als de partij substantieel meer is dan het volume dat u normaal aanbiedt op een dag dan ontvangen wij ook graag een ingevuld inventarisatieformulier. U kunt het inventarisatie formulier opvragen bij onze klantenservice.

Mijn zending heeft de status voorgemeld, wat betekent dit?

Op het moment dat uw zending op de status voorgemeld blijft staan betekent dit dat de zending nog niet fysiek in ontvangst is genomen door Intrapost.

Waar kan ik blauwe bakken/stickers bestellen?

Deze kunt u bestellen via uw klantenlogin, onder het kopje benodigdheden. Hierin kunt u het gewenste aantal aangeven. Wij streven er naar om uw bestelling binnen twee a drie werkdagen af te handelen.